poniedziałek, 10 grudnia 2012

Libster blog

Jeszcze w listopadzie Rogata Owca przyznała mi wyróżnienie, za które BARDZO dziękuję.
Wcale nie jest mi ono obojętne, choć nie od razu zareagowałam - przeciwnie -  miodem mi duszę posmarowano!
Jednak, ponieważ wtedy miałam przerwę w pisaniu, a jak się zorientowałam, chyba wszystkie czytane przeze mnie blogi - i te regularnie, i te przypadkiem - już były do tej miłej zabawy włączone, ośmielam się nie nominować kolejnych blogowiczów. Błagam o wyrozumiałość.
Aby jednak wymaganiom stało się zadość odpowiadam na pytania, ostatnio przez Owcę umieszczone na jej blogu:
1. Literatura współczesna czy klasyka?  - wszystko, byle dużo i dobrej.
2. Deszcz czy śnieg? Stanowczo deszcz. Od jakiegoś czasu nie znoszę śniegu - no chyba, że w Boże narodzenie, przez chwilę...
3. Kiedy czuję zapach siana myślę o...? Szczęściu.
4. Cechy charakteru, jakie chciałabym/chciałbym u siebie zmienić? Odkładanie "na później".
5.  Kochasz dla czy za? Nie wiem; po prostu, nieodwołalnie.
6. Pies to dla Ciebie...? Zagadkowa, przyjazna dusza. Czasami kolejne dziecko potrzebujące mnie.
7. Kogo zabrałabyś do szalupy ratunkowej - swojego ukochanego zwierza czy lubianego sąsiada? Sąsiadów mam sympatycznych, ale musieliby radzić sobie sami. Raczej stworzyłabym kolejną Arkę Noego.  
8. Kamień czy drewno? Najlepiej jedno i drugie - kamień jako podpora i stałość, drewno, jako ciepło i wygoda.
9. Barbie czy Xena? Jeżeli Xena to "wojownicza księżniczka" to chyba żadna. Ani kobieta wojownik, ani kobieta wieszak. "Każda potwora znajdzie swojego amatora" - jednak myślę, że najważniejsze jest ciepło, humor i inteligencja.
10. Poezja śpiewana czy gotic? Raczej poezja śpiewana, chociaż wszystko może się zdarzyć.

    

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia , odpowiedzi na pytanka poczytałam :))Ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń